Hari / Tarikh / Masa | AHAD 21/02/2010/ 08.15 - 09.15 6 Cemerlang |
Tajuk | Pecahan |
Kemahiran | Membahagi pecahan penyebut sama |
Objektif | Murid-murid dapat membahagi pecahan penyebut yang sama |
Aktiviti | 1. Penerangan dan bimbingan cara membahagi pecahan |
2. Langkah-langkah membahagi pecahan penyebut yang sama | |
3. Latihan | |
4. Perbincangan dengan murid | |
BBM | Buku teks |
Impak | Murid belum dapat menguasai kemahiran dengan baik. |
Hari / Tarikh / Masa | AHAD 21//02/2010 12.45 - 01.15 6 ARIF |
Tajuk | Membahagi Pecahan |
Kemahiran | Membahagi pecahan |
Objektif | Murid membahagi pecahan yang diberi |
Aktiviti | 1. Penerangan dan bimbingan cara membahagi pecahan |
2. Langkah-langkah membahagi pecahan dengan cara yang betul | |
3. Latihan | |
4. Perbincangan dengan murid | |
BBM | Lembaran kerja |
Impak | 50% murid dapat menguasai kemahiran dengan baik. |
Hari / Tarikh / Masa | ISNIN 22/02/01 08.15 - 09.15 ptg 6 CEMERLANG |
Tajuk | |
Kemahiran | UBB 1 |
Objektif | |
Aktiviti | |
1. Ujian UBB 1 | |
BBM | |
Impak |
Hari / Tarikh / Masa | ISNIN 22/02/2010 11.15-12.15 6 ARIF |
Tajuk | |
Kemahiran | UBB 1 |
Objektif | |
Aktiviti | 1. Ujian UBB 1 |
| |
BBM | |
Impak | Murid masih belum menguasai kemahiran sepenuhnya |
Hari / Tarikh / Masa | SELASA 23/02/2010 08.15-09.15 6 ARIF |
Tajuk | |
Kemahiran | |
Objektif | |
Aktiviti | UJIAN UBB 1 |
BBM | |
Impak |
Hari / Tarikh / Masa | SELASA 23/02/2010 09.45-10.15 6 CEMERLANG |
Tajuk | |
Kemahiran | |
Objektif | |
Aktiviti | UJIAN UBB 1 |
BBM | |
Impak |
Hari / Tarikh / Masa | RABU 24/02/2010 7.45-8.45 6 Cemerlang |
Tajuk | |
Kemahiran | |
Objektif | |
Aktiviti | UJIAN UBB 1 |
BBM | |
Impak |
Hari / Tarikh / Masa | KHAMIS 11/01/2010 8.15-09.15 6 Arif |
Tajuk | Perwaikilan Data |
Kemahiran | Mengira purata nombor yang diberi |
Objektif | Murid mengira purata nombor yang diberi |
Aktiviti | 1. Penerangan dan bimbingan menentukan purata yang diberi |
2. Langkah-langkah penyelesaian mengira purata yang diberi | |
3. Latihan | |
4. Perbincangan dengan murid | |
BBM | Buku teks |
Impak | Murid-murid belum menguasai bahasa dengan baik. |